Babbel

Suttit och läst igenom gamla inlägg. Det är kul. Nostalgi.
Det ger mig en sådan enorm lust att ringa upp gamla vänner. Denna period, för ett
helt år sen, började R och jag umgås igen. Vi hade så sjukt roligt i hans lägenhet
på östermalm. Det var helt villkorslöst och underbart.

Villkorslöst tycker jag om. Allt blir så enkelt då. Inga krav, inga förväntningar.

Ett år går fort.

För två år sen tog jag studenten. Två hela år sen. Nu på fredag är det bror som ska
springa ut.
Var har dessa två år tagit vägen(?)

Det är helt sjukt.

Två år går nästan fortare än ett.

Måste sluta grubbla över sådant som egentligen gör mina vänner gladare än mig
själv.


/Victoria.

Kommentarer
Postat av: Caroline

det är kul o bara sitta o läsa om vad man hittat p¨för bus förut ;D oj ja två år springer iväg fort :)

2009-06-04 @ 07:13:17
URL: http://carolinenordens.blogg.se/

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback