:)

Och så har man betalat alla räkningar. Vet att det låter lite småsjukt, men tycker det
är ganska kul. Skönt att ha det ur vägen, och ha koll på att allt är som det ska.

Blir värre när man börjar plugga i höst. Får leva på vatten. Haha. Inte för att jag är
duktig på att handla nu ens en gång..


Annars rullar allt på. Vi hade helt sjukt roligt i lördags :D och början på denna vecka
har spenderats på SATS och på jobbet.
Känns så skönt att komma igång med träningen igen. Hatar att ligga hemma och
vara sjuk..

Nu ska jag läsa språkplan och mysa i soffan. Så får vi se om jag får lite sällskap sen..
Hålla sig vaken sent är inte riktigt min grejj längre.

/Victoria.

Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback