:)

Det är något som inte riktigt stämmer. Skolan tar inte lika mycket tid som
förut, och jag har alldeles förmycket fritid.

Bara det att jag fyllde kvällen igår med en långpromenad på omkring 2
timmar på söder tillsammans med Joel är ju ett bevis. Det var mys, och
kallt, men det finns mycket att ta igen när man inte träffats på veckor.

Trots att det jag gillar mest med söder är att man ser ut över den
bra sidan av stan ;P


Bjuder på några bilder från i lördags..efter middagen blev det suddigt.
Ser dock ut som att vi har extremt trist, haha!


Ett bevis på min perfekta klippning har ni där också!


/Victoria.


Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback