Svinis

Det där vaccinet höll typ på att döda mig igår kväll/natt. Usch fy och blä!
Aldrig haft så ont i kroppen kändes det som. Aldrig kännt mig så ensam.

Usch och fy. Trots att mina underbara vänner och familj kollade om jag
levde var och varannan minut, ville jag bara ha något där. Någon som kunde
gå och handla julmust och laga middag, stoppa om mig och ja, bara tycka
synd om mig. Haha!

Ibland är det inte så roligt att inte bo hemma längre..
Man blir så sjukt liten när man är "sjuk" (vet inte om man kan kalla det
sjuk när man medvetet sprutat in svinis i armen?)


Jaja, nu ska jag ta mig till apoteket, inhandla mer ipren innan denna går
ur kroppen, och sen börja tentaplugga. yeey..precis vad jag vill göra!


/Victoria.

Kommentarer
Postat av: Malin

neeej är du sjuk?! kommer du inte ikväll nu? trist i så fall :(

2009-11-28 @ 15:43:34

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback