:)

Friskförklarade mig själv på tunnelbanan igår. Kände att jag inte riktigt
hade tid att vara sjuk ;)

Idag har vi firat bror min. Hela 19, tänkt vad tiden går fort! Känns så
konstigt. Var ju inte alls länge sen jag själv precis tagit studenten och
fyllt 19!
GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS fina du!

Känns så skönt att få vara hemma en sväng också. Prata med några
som tar ner en på jorden, fyller på energin, och verkligen tror på att
man ska klara av dessa nästkommande 6 år..

Lika givande som att bara få stressa igenom en lunch med fina Louise
eller få gnälla av sig hos frun. Sådant man annars tagit förgivet, men
som nu betyder mer än något annat.



Det fina med hösten; lugnet och mörkret på morgonen, ljus, té..



/Victoria.


Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback