Längtar tillbaka..

Och så kom dagen då man ska hinna firas..

Det är hemskt det här. På riktigt. Jag ska tycka att det här är roligt.
Göra det för min skull. Njuta.

Men nu är det något som är inplanerat mellan allt annat, bara för
att det måste hinnas med.
Ett äckligt extra måste. Jag vill ju inte ens!

Eller jag vill nog. Eller jag vill vilja och ha tid. Det känns som att jag
väger mellan att bli firad och att klara en äckligt tenta i fysik.

Det är underbart det här med födelsedagar. Eller hur var det?

Grattis till mig..yey..

Förövrigt hatar jag att även hans mail börjar på c och ska komma
upp vareviga gång man ska logga in här.
Dags för vin.

(Ta inte illa upp nu. Jag längtar efter att få umgås med er alla, men
just nu vill jag inget annat än gråta av allt jag måste hinna med..)

/Victoria.


Kommentarer
Postat av: Elinor

sv: Nej det kan man ju inte påstå.

2009-10-03 @ 20:53:15
URL: http://santippa.blogg.se/

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback