Underbara fredag!!

Kontrollskrivningen i kemi var barnsligt enkel! Ett slarvfel vet jag att jag har, annars
verkar det som att allt annat är rätt (svaren läggs upp på hemsidan). Tur att jag knappt
la ner någon tid på att plugga till den då :P

Tentaveckans avslut har firats med sushi till lunch, och inhandlande av Ben & Jerrys
till ikväll. Måste ju få lyxa lite ;)

Vi fick tillbaka våran KS i fysik idag också. 3 fel, ni förstår inte hur nöjd jag är! Mer
nöjd över det än över att jag klarade mattetentan (vilket vi också fick veta idag :P)
3 fel i ett ämne jag från början tyckte var sjukligt jobbigt!

Nu hoppas jag bara att Melissa Horns skiva ska ligga i brevlådan. Skulle verkligen
toppa den redan nu, riktigt toppade, fredagen!



/Victoria.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja fyfan, sjuk stress. Jo helgen hade varit najs om man hade fått vila istället för att jobba :P men men, ska bli skönt att få tentan avklarad iallafall. Vad pluggar du nu föresten?

2009-10-23 @ 14:51:37
URL: http://jenniealisk.blogg.se/

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback