Heey ;P

Hallå där,

länge sen det blev några rader här. Helt sjukt hur veckorna rullar förbi. Fysik,
kemi, matte..släng in lite träning, några glas vin, och underbara nya vänner,
och min vecka är beskriven.

(Saknar dock mina tjejor, och alla andra! jag vet att jag är världens sämsta 
vän just nu, att jag inte hör av mig, och är rätt okontaktbar.

Men det blir bättre..snart..)

Hur som, haft en klockren dag idag :D allt flöt på i skolan, humöret var på topp,
och det står fredag i kalendariumet.


Nu: Favoritfilmen, Dirty Dancing. RIP Patrick Swayze.

/Victoria.


Kommentarer
Postat av: Leia

Hej där!

Hur är det med dig? =)

2009-09-27 @ 12:48:56
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback