Mindre spännande

Känns som att min kropp bara skriker Fuck you till mig och alltid blir sjuk
extremt olämpligt. Andra gången under mina 2 lediga veckor. Första
gången feber och en jätteförkylning, vilket går att leva med. Denna gång
ett extremt illamående, magont och allt som följer därefter.

Hade nästan glömt hur obehagligt det är med illamående. Yr blir man ju
också när man inte får i sig så mycket vettigt innan det vill upp igen.

Det värsta av allt är att jag får så fruktansvärt dåligt samvete när jag ringer
och sjukskriver mig på jobbet.
Varenda cell i kroppen protesterar. Har liksom stått på cafét med 40 graders
feber och stämbandsinflammation.

Men sen förstår ju jag att det bara är extremt korkat att ta sig till jobbet
med en mage som är kaos. Både för min del och andras.


/Victoria.


Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback