Kvällen igår, dagen idag.

Hade tjejorna här igår kväll. Vin, dans, sång och skvaller. Precis så en
lördagskväll ska vara!


Kan bli trångt i mitt inte allt för lilla badrum.

Har inte haft någon större lust att gå ut de senaste veckorna, månaderna?,
men hälften av ligan drog till magenta och white room vid 12 tiden, medans jag
och frugan myste ner oss här hemma.

Klockan halv 5 fick vi besök igen ;P

Dagen idag har bestått av mysfrukost (varför sover man inte kvar oss varandra
oftare? som när man var liten!),
jobb hemifrån och middag med fina mamma!

Nu ska jag unna mig lite tid framför tvn, innan skolböckerna öppnas..


/Victoria.


Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback