Tisdag

Upp klockan 8 för att plugga på min lediga dag. Wohoo, min härliga vardag.

Tjejorna från klassen var här efter skolan igår. Vi köpte massa gott att äta
och några öl. Något vi absolut måste göra oftare!
Fina tjejor det där.



Annars händer det inte mycket. Flyr från mina fysikböcker just nu. Trots att
det faktiskt är ganska skoj med fysik (sålänge jag slipper kopplingsscheman
och eltrams
).

Sen ska frun och jag ta oss förbi gamla jobbet och säga hej. Förskolan.
Något jag ser extremt mycket fram emot. Inte varit där sen någongång i
somras. Tänk vad stora de små liven måste vara idag.

Nej, dags att återgå.


/Victoria.

Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback