Paradise hotell

Burr! Vilken kyla vi fått här i sthlm. Minus 18 hela grader mitt i innerstan!
Helt sjukt..
Det värsta är att man fryser jämt och aldrig blir sådär riktigt varm. Men man
nöjer sig väl aldrig. På sommaren är det för vamt och på vintern för kallt :p

Nu sitter jag mest och väntar på att Paradise hotel ska ta slut på tvn så de kan
lägga upp det på nätet. Blir en sen kväll idag.
Men har verkligen längtat (haha, kan man verkligen göra det efter ett så hjärndött
program??
) och min tv lyckas inte hitta kanal 6. Nästan så att canal digital ska
få sig ett samtal imorgon..

Eller är det någon som vet hur det där fungerar som vill komma hitta och hitta
tv6 åt mig?


/Victoria.

Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback