Tillbaka till verkligheten

Suttit och vilat ögonen på 3ans nya program Tough love precis.
Fysjutton för att vara med i ett sådant program.

Alltid undrat vad det är som får folk att ställa upp i alla dessa olika serier.
Visst att man kanske vill träffa "the one", men genom att göra bort sig i
tv?
Hmm..

Om inte annat så är det ju sådär lagom underhållande för oss andra i
tvsoffan.

Nu blir det hopp i säng. Imorgon återgår mitt liv till det vanliga, efter ett
lite väl långt jullov.
Träning 3 gånger i veckan, äta ordentligt, komma igång med lite plugg
inför högskoleprovet (nu har jag ju faktiskt ett mål med det!), och få lite
rutin på vardagen.

Gonatt :)


/Victoria.

Kommentarer
Postat av: Malle

Fuck, jag missade! Det var bra alltså?

2010-01-12 @ 00:46:48
Postat av: Victoria

Njae, lite underhållande iaf :P Hade jag haft 6an hade jag ju hellre kollat paradise ;P

2010-01-12 @ 09:45:52
URL: http://virraan.blogg.se/

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback