Fina fredag

Fredag!

Om någon missat det..

Haft en sjukt mysig pluggdag i skolan. Inga lektioner, sol, kaffe, choklad,
trevligt sällskap, god matlåda, positiva besked på jobbet. Ja allt egentligen!

Musten går ur en lite. Vill ha jacuzzin som står i mina föräldrars badrum
just nu. Ett glas rött och ett skönt bad.


Nu försöker jag mest hålla mig vaken tills solsidan går. Haha. Sorligt det
lät..

Men från och med imorgon är det isolering. Lördag-söndag, råtentaplugg!

Snart får jag mitt liv tillbaka.


/Victoria.


Det sjuka är att nu får du gärna stanna kvar förevigt.

Kommentarer
Postat av: Caroline

låtr som en skön pluggdag! grattis på namnsdagen btw =)

2010-03-12 @ 21:15:09
URL: http://carolinenordens.blogg.se/

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback