Fina jobb!

Haft en mycket fin dag på jobbet! :) Är så fruktansvärt glad över att jag lyckades få
det, bara sådär.

"Slappnar av" ganska så sjukt mycket när jag är där. I huvudet. Haha. Om man kan
säga så? Men det är enda gången jag inte tänker på skolan. Vilket laddar upp mig med
massor av energi.

Min alldeles egna sjuksyrra Louise (ja hon är ju det snart iaf) konstaterade att mina
härliga symptom verkligen tyder på panikångest. Bl.a stickningar i händer/fötter,
konstant huvudvärk, yrsel osv.

Så att få slappna av ibland är välbehövligt.

Nej, några timmars tentaplugg nu. Men först: Kaffe och ipren.


Puss! :D


/Victoria.

Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback