Fortfarande synd om mig :P

När man vaknar sjukare idag, än igår. Och föräldrarna får för sig att komma över
för en fika. Blir man förbannat nöjd över sitt beslut i onsdag, när man satte igång
och storstädade.

Hade mer än gärna velat baka massa gott nu. Men det sätter feber storstopp för.
Jag som älskar att baka. Men tycker inte om att äta upp allt sen.
Vilket resulterar i att jag aldrig bakar nu när jag flyttat hemifrån. Trist.


Tillbaks till soffan, tékoppen, täcket och boken "på grund av leon".

/Victoria.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag håller med, hade bakat mycket mer om det inte vore för det att jag inte är så förtjust i att äta alla onyttigheter ;p

2010-03-28 @ 20:45:20
URL: http://carolinenordens.blogg.se/

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback