Världens tråkigaste mig.

Ikväll känner jag mig som världens tråkigaste.

Vi firade joel hemma hos honom, men när det var dags för alla att dra sig vidare
ut i natten, beslöt jag mig för att åka hem. Ja, något jag egentligen hade bestämt
långt tidigare.

Har så sjukligt mycket plugg så kände inte att en lördag är värd att förlora genom
att ligga bakis.
Normalt sett hade jag nog klarat av det. Men när man spenderat dagen genom att
andats sig igenom panikångest, så måste man lyssna lite på kroppen.


Nu ska det sovas. Puss och festa lugnt ;)


/Victoria.


Kommentarer
Postat av: Samuelailin

Nice security code. Does it work?

2012-03-26 @ 13:55:07
URL: http://samuelailin.blogfeaturing.com

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback