Första tentan avklarad, en kvar!

Tentan gick bra. En sista kvar nu. Känns ju sjukt. Är det här förbannade
basåret klart nu efter torsdag?! (under förutsättningen att den tentan går
vägen
).
Känns knappt möjligt. Dagarna man aldrig trodde skulle infinna sig, är
faktiskt här.

Ser verkligen fram emot hösten, att äntligen få plugga det jag vill. Ska
komma in också kanske, men vore extremt konstigt om jag inte gjorde det.


Först en underbar sommar, sen börjar 5 tuffa, men säkerligen, roliga år!
Spännande!!


/Victoria.


Kommentarer
Postat av: fanciful

jag får lite pengar av föräldrarna och morföräldrarna.. så jag lever inte bara på 8000 kr som är studiebidr+lån varje månad. men jag lyckas ändå spara å shoppa.. fattar egentligen inte själv :S men har bara fasta utgifter på ca 4500 kr/månad.

pengarna bara kommer :P haha. sen har jag endel sparade pengar också.. och det är dom jag kommer använda nu i sommar =) tänker mig att jag inte får röra mina sparade pengar för att det kommer bli kärvligt med pengar när man går ut skolan å innan man får ett bra jobb.. men då kommer man ju jobba nånstans och det innebär ändå mer pengar än vad jag har nu under studietiden. så mamma säger åt mig att använda mina sparade pengar.. så jag gör det :P

2010-05-24 @ 14:04:01
URL: http://fancifuls.blogg.se/
Postat av: fanciful

nä precis! dock är det ju alltid bra att ha sparade pengar... men man kommer ju tjäna pengar efter skolan så.. ;P

ja, fast jag kommer bli sjukt rastlös. blir det efter typ en dag. får skylla mig själv att jag inte sökte praktik. jag vill praktisera.. inte jobba på typ ica..

2010-05-24 @ 14:31:44
URL: http://fancifuls.blogg.se/
Postat av: Caroline

Va skönt att tentan gick bra och att du bara har en tenta kvar! Vad är det du ska plugga till hösten? :)

2010-05-24 @ 14:49:44
URL: http://carolinenordens.blogg.se/

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback