För att jag har påsklov!

Världens längsta natt, inatt.
Kan visserligen bero på att jag somnade 17.00 igår (kan ha varit 17.01 också),
med en liten vaken-paus då sambon väckte mig för lite big brother vid 21.00.

MEN, fortfarande, världens längsta natt. Blir ju nästan jobbigt när man måste
tvinga sig själv att sova vidare, då klockan bara är runt 5. Att somna om direkt
efter BB var däremot noll problem..mycket underlig..

Så, pigg som en lärka har jag storstädat här hemma. Dammsugit, plockat undan,
plockat ner saker till förrådet, tvättat fönster (utsidan tar jag så fort solen tittar
fram på altanten
) osv..

Duktig!

Sen blir det lunch med Camilla och barnen.
Det här med påsklov är ju grymt!

puss så länge!

/Victoria.


Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback