Bläh!

Skönt..kräk-kalas här hemma. Kunde inte finnas ett sämre läge att blir magsjuk
på. (finns det någonsin något bra tillfälle?)
Speciellt då jag inte varit magsjuk sen jag kanske var 2. Oskönt!
Missar en obligatorisk lektion och övningstillfälle, födelsedagsfest, utgång och
råröj imorgon och tentaplugg.
Hade ju överplanerat helgen för att slippa tänka på att älsk är borta i Åre, och
slippa känna hur mycket jag SAKNAR honom!

Men icke..det enda jag kan göra är att ligga däckad i soffan..försöka behålla
den lilla mängd mat och vatten jag ens får ner, och hoppas på att det ger med
sig fort.

Fy vad världelöst!
Det lite smått komiska är att Anna ligger precis lika däckad hemma hos sig.
Baksidan med att umgås konstant.


/Victoria.

Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback