Framsteg..

Man kan vara effektiv när man är sjuk och är mig :D
Tvättat hela garderoben och bytt sängkläder (våga sätta på sig något som
varit i kontakt med denna äckliga magsjuketrams?)
dammsugit lägenheten,
och skurat badrummet (har man något val när man kräkts under ett dygn?)

Det här med vila vet jag inte riktigt hur man gör.

Nu måste jag ta mig till Ica och inhandla lite mat bara..något som är lite
skonsamt mot stackars magen. Vill inte riskera något. Trots allt mått okej
(ja, iallafall fått behålla det lilla jag fått ned i magen) sedan imorse.


Jag saknar dig! Trodde aldrig att jag skulle känna såhär för någon! Vad har
jag gjort för att förtjäna att få vara din? <3


/Victoria.


Kommentarer
Postat av: Caroline

Skönt att du är är på bättringsvägen i alla fall, hoppas du lyckas behålla maten :) ooo visst är det härligt att känna så för någon :}

2011-03-04 @ 19:06:36
URL: http://carolinenordens.blogg.se/
Postat av: Mic

För du är bäst :)!

2011-03-14 @ 18:06:53

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback