Göras om!

Jag ska göra om! Yees, det är precis vad jag behöver. Det ska slängas, slängas
och göras om. I mitt lilla rum alltså.

Ska trots allt bo kvar här i några få år till. Men de åren ska ändå kännas rätt. Det
här känns jag när jag var 15. Ja för det var ungefär då jag fick en tokidé och lät
hela rummet gå i blått.

Blått är inte mig. Inte någonstanns.

Ska bara övertala mamma och pappa lite. Men det kan ju inte vara en omöjlighet.
Kan göra allt själv om det så behövs.

För vadå, hur svårt kan det vara att tapetsera om osv? Jag fick trots allt 1,0 på
högskoleprovet. Lite iq finns det i denna dam :D

/Virraan.

Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback