Handlingsplan v. 5

Blir en lite sen handlingsplan den här gången. Men fick inte mitt jobbschema
förens idag, så har inte kunnat planera upp träningen innan.


Skola/jobb -  Jobba tisdag, onsdag, torsdag, söndag

Kärlek/relationer -

Hälsa - Fortsätta med att hitta tillbaka till mina gamla träningsrutiner. Ökar
på den här veckan. Blev 6 träningstimmar förra veckan. Nu blir det 8.

Vissa pass är morgon, vissa lunch, vissa kväll.

Måndag: Bodypump + core = 1,5 h
TIsdag:
Onsdag: Bodypump + core = 1,5 h
Torsdag: Afro + core + 1 timmes gym = 2 h
Fredag: Step + core + en halvtimmes gym = 1,5 h
Lördag: Bodypump + core = 1,5 h
Söndag:

Haha såg att jag planerat in core på varje dag. Men genligt mig det viktigaste
att träna, då rygg, mage och balans används till precis allt nästan.

Pumpen är förövrigt min nya favorit, kanske märks? Men den ger snabbast
resultat, och så kan man utmana sig själv så mycket mer än på ett konditionspass.

Övrigt - Här ser det tomt ut. Deppigt nog. Ska väl hinna med att träffa lite folk
mellan träningspassen. På lördag blir det party också för den delen.

Får inte missa singing bee på söndag, Mickan (hade lite lektioner ihop förut)
är med då :)

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Mackan

hehe ja jag är inte riktigt bra på att uppdatera nu på senare tid. :)
Allt bra? Fan vad du tränar, slimmad och pumpad då alltså. Snyggt hår också du har!

2008-01-30 @ 12:34:03
URL: http://ljungqvist.blogg.se
Postat av: Anonym

skönt ;)

2008-01-30 @ 18:51:45
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: Karolina

Shit du är värre än mig på att träna! Grymt! :)
bara en fråga;vad betydet klustrofobi?

/K

2008-01-30 @ 20:52:58
URL: http://www.karolinabolin.com
Postat av: sofia

tack så mycket :D
håller med dig om coren, superviktigt! är man stark i mage/rygg så hjälper det ju till enormt när man ska träna andra delar av kroppen :)

2008-01-30 @ 23:30:34
URL: http://mayflower.webblogg.se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback