Lediga lördag :D

Och så kom min lediga lördag :) Då jag verkligen är ledig och frisk.

Kändes så sjukt när jag vaknade och klockan visade på 11.50. Brukar vakna
runt 8-9 och vara hur pigg som hellst.
Rödvinet och de långa samtalen in på småtimmarna med frugan igår satte
sina spår. Haha. Men så mysigt, så underbart. Finns inget bättre än hennes
och mina egentimmar! De är guld.

Nu blir det en sväng till systemet. Inhandla inför kvällen. Och sedan ska det
målas om i vardagsrummet. Äntligen har jag fått över mamma och pappa
på min sida, om vad som är snygg :P Haha. Bara mitt rum som behöver sig
en hel helrenovering sen.

Men är det värt det? När man troligtvis flyttar ut inom några månader?


/Virraan.

Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback