Möblera om är en bra sysselsättning

Som tidigare känt, så har jag varit så fruktansvärt uttråkad de senaste dagarna.
Jag är verkligen inte en person som trivs med att göra ingenting alldeles förmånga
timmar i sträck.

För att råda bot på min rastlöshet idag har frugan och jag varit på IKEA, som
även gav mig inspiration till att möblera om och slänga ut halva rummet.

Passade fint, då allt advent"pynt" skulle på plats också :)

Och nu har vi precis avnjutit en otroligt mysig första-advent-middag :) Kanske
borde bjuda över frugan för lite mys. Vet inte vad jag ska sysselsätta mig med nu
annars..


/Virraan.


Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback