För nu är det semester!

Om det är någon som är duktig på att fira in semester måste det vara vi :P 3 dagars
party har lyckats komma ikapp mig. Mindre skönt!

Fredag: Middag och vin hos Marika med mina fina (nu f.d) arbetskamrater.




Kvällen fortsatte på Marie laveau och avslutades i fönstret i Kalles längenhet på
kungsholmen.



Lördag: Johanna fyllde 20! :D Det bjöds på massa gott och härligt sällskap! Micke
och jag körde vinrace, vilket resulterade i en vinst till mig ;)

Kvällen fortsatte på älskade pg och avslutades på mp i vanlig ordning.



Söndag: Avskedsmiddag för min älskade mickan som drar ut och tågluffar. God mat
på helens krog fortsatte i massa öl på söder.
Vi körde en liten peace and love reunion och mötte upp våra grabbar.

Efter några öl, kortspel och mys drog vi oss ner och spelade biljard, haha! Efterfesten
styrdes i samma lägenhet.



/Victoria.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jaa, nu så mår jag lite bättre, tack :D Hoppas allt är bra med dig med. Vilka härliga & glada bilder ;D Skönt med semester, njut på :)

2009-07-07 @ 20:42:49
URL: http://carolinenordens.blogg.se/
Postat av: Biiiiig MIKE

Ässch du vann för att jag hade dålig dagsform! Vi får ta ett ordentligt race nån annann gång;) Any time, Any place!



Kraaam på re!

2009-07-09 @ 23:16:34
Postat av: Victoria

haha absolut :) klart vi kör en gång till :)

2009-07-10 @ 17:53:53
URL: http://virraan.blogg.se/

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback