:)

På söndag är det 4 veckor sen jag drack något med alkohol i, har inte ens
smakat på något under dessa veckor. Detta har bara blivit, inget jag
egentligen planerat. Har inte varit sugen.


Louise och jag satt och diskuterade hur vi skulle göra innan vi går och ser
Melissa Horn nästa vecka, med mat osv.

(Jag) - Men vi kan ju äta på Vapiano iallafall?
(Louise) - Absolut, och ta ett glas eller två?
(Jag) - aah, fast då förstörs ju min vita månad..
(Louise) - Men vi ska ju dricka vitt vin ;)


/Victoria.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha exakt det där skämtet drog min klasskompis Simon (Som kommer från vår hood, hey). Jag sa i fredags att det här förstör ju min vita kväll. Nej nej det är ju vitt vin du dricker säger han. Komiskt :p.

2009-12-10 @ 19:14:46
Postat av: Michaela

Jag som skrev det där innan såklart :P

2009-12-10 @ 19:15:03
URL: http://merakladdkakatillfolket.blogg.se/

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback