Onsdag - en relativt vanligt onsdag.

Försov mig imorse, det är så det blir när mamma är sjuk och inte väcker
mig och när frugan inte ringer på morgonen :P kan liksom inte vakna utav
väckarklockan, och då har jag TVÅ väckarklockor ! hoho.

Hade iaf dans på morgonen, lite frustrerande var det. Sen hål, långt hål
för vi hade ingen redovisning och beskattning, så från typ 10 till 1 var det
hål. Hoho, men tiden gick relativt fort. Sen svenska och sist matte, försöker
förstå derivata å grejjer, hm hm hm.

Efter skolan var det till att stressa hem, var hemma halv 5, halv 6 gick
bussen mot jakan, den va sen, så missade tåget. IRRITERANDE. Det
resulterade i att jag kom 10 min sent till träningen, förövrigt så gick det
jättedåligt på träningen ! Men lärde mig iaf att göra mina hopp rätt, alltid
något. :)

Sen mot tåget, hoppa av i spånga, få skjuss sista biten hem. Och nu gör
jag allt för att slippa analysera debbatartikeln...orkar verkligen inte !

Känner mig sjuk !

Imorron är det torsdag, hoppas det känns bättre då.


/Virraan.

Kommentarer
Postat av: frugan

Derivata suger!

2006-11-08 @ 22:19:29
URL: http://merakladdkakatillfolket.blogg.se/
Postat av: Virraan.

Jaah visst gör de ! massa tjaffs å räkna =/

2006-11-08 @ 22:56:49
URL: http://virraan.blogg.se
Postat av: Chairmanwashing

Lively, fresh and designer
work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2008-02-18 @ 17:00:39

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback