Tisdag.

Äntligen, bytt min piercing staav :D wohoo ! Inte orkar ta mig till varken
east street eller house of pain för å fixa det, men idag när vi ändå var
i stan så sprang vi in där (east street) en snabbis. Sååå fiint !

V a r t    h a m n a r    n ä s t a    p i e r c i n g ?

Varit i tingsrätten med klassen,  vi hamnade på en rättegång med barnmisshandel
i centrum. Hur fan tänkte de när de släppte in en klass där? Vi fick stanna en
halvtimme sen tyckte de att rättegången skulle fortsätta under stängda dörrar.
Helt rätt !
Efter det blev de mat, dock inte för mig, känner inte riktigt för att äta på donken
och liknande när klockan är runt 11. Runt 12 var vi på east street och runt 2 var
jag hemma. Börjar känna mig rätt så hungrig nu. Inte ätit sen frukost. Ska slänga
ihop något och sen soova en stund och sen iväg och träna :D




Åh herrejesus, lärde mig precis att man kan titta hur många det är som läser
ens blogg varje dag och så, och som mest har det varit runt 77 ! men ligger på
runt 45 i snitt ungefär. Trodde det var typ några få bara. Haha vilken jävla
överaskning :P Kanske ska skärpa till mig och börja blogga om något intressant? :)

Haha, ja jaag vet, lite seen på att upptäcka saker ibland ;)



 Ååh så uttråkad, blir massa bloggande när jag är uttråkad. Och kan inte påstå
att jag kommer med någora relevanta åsikter eller kommentarer heller. Hoho.

Försökt få ihop analysen av debbatartikeln iaf, går väl halvdant. Herr Magnus känner
ju inte för att vara i skolan på våra lektionstimmar så någon hjälp får man inte.
Ja,ja det får bli som det blir.
För att göra ett litet avbrott i pluggandet så fick jag köra och hämta bror från
träningen, börjar bli riktigt duktig. haha, så de så ! Gillar att köra när det är mörkt,
mycke skönare på nå vis, mycke lugnare.

Träningen gick bra, balett, balett, balett. Hoho. Stå vid stången och öva, öva, öva.
Egentligen inte det roligaste, men det är himlans viktigt så jag har inte mycke
till val. Längtar tills i vår, då ska jag välja heelt andra kurser, har reedan planerat.
Ska bli mycke mer dans då också, har jag bestämt. 6 timmars träning är liiite
förlite ändå.

Äta och titta på scrubs nu :D sen sex and the city, jaa för vilket program (förutom
DH) slår sex and the city? Hoho inte ens vänner. Grrr ! GONATT :D


/Virraan.

Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback