"Vi får jucka mer sen du och jag ;)"

Så vad är det som händer i mitt ytterst spännande och arbetslösa liv?
Missförstå mig rätt, jag trivs som hemmafru förtillfället. Dona och fixa
och lista ut var livet ska ta mig härnäst.
Jobba ska man göra i typ 100
år sen :P så det tar jag senare, kanske t.o.m pluggar i höst,
då är jag
väl ändå värd ett sommarlov?


Gårdagen spenderades med frugan och en del med Lois. Vi gav oss
på ett försök att klara av friskis och svettis utegympa. Går inte riktigt att
sammanfatta den upplevelsen på ett värdigt vis, då Lois och jag näst
intill blev överfallna av den flörtande juck-tanten till ledare. Men visst
hade vi roligt :D

Och dagen idag, har även den spenderats med min fru. De flesta andra
jobbar nämnligen vardagar vilket inte ger oss speciellt många alternativ
till umgänge, men inga arga miner för det ;)

"Sudda sudda sudda sudda sudda bort din sura min"

Det började med en sväng in till stan på jakt efter en klänning, hittades
fort och det var även ett par flipflops som följde med hem. Nu har jag allt
inför Grekland resan :D
Kvällen blev lugn med Trivial Pursuit och te :D Mysfaktor!

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Moa

Låter som en mysig kväll :)

2007-07-04 @ 12:10:24
URL: http://gunke.blogg.se
Postat av: Michaela

Så du umgås bara med mig för att du inte har någon annan att umgås med :(. Jag visste det ;)!

2007-07-04 @ 12:46:33
URL: http://merakladdkakatillfolket.blogg.se
Postat av: carro

Åå härligt med grekland : )

2007-07-04 @ 18:03:49
URL: http://carroat.blogg.se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback