Utgång på Clara.

Igår var det utgång, på Clara. Patrick fyllde äntligen 18 och det skulle firas :D
Grattis! Synd att vi inte hann umgås så värst mycket bara!
Det var väldigt mysigt och bra stämning, härliga personer och allt var riktigt bra,
förutom musiken. De kunde inte spela sämre musik än de gjorde. Lite synd.
Men vi hade roligt :)

Innan var det förkrök hos frugan med favvotjejorna, och senare runt 11 tiden
åkte vi in. Roligt att umgås med Sara igen måste jag säga :) Kändes som det
var länge sen!
När vi väl kom dit, så var det sådär halvlång kö, men gick ganska fort ändå, då
alla inte fick komma in. Haha, måste vara ganska drygt att inte få komma in,
speciellt på ett ställe som Clara :P

Kvällen i sin helhet var väldigt trevlig och rolig :) Nattbussen livades upp med
trevligt sällskap, som även gjorde slutet på kvällen lyckat :) Tack! Hamnade i
säng runt halv 6 och somnade innan jag ens lagt huvudet på kudden!

Idag har jag varit duktig och följt med frugan på tant-gympa :P och senare ikväll
blir det melodifestivalen till en början och sen får jag se vad som dyker upp :)

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Carro

Fin blogg :)

2007-03-03 @ 18:50:34
URL: http://carrostankar.blogg.se
Postat av: Sanna

Gratisgen är riktigt häftigt :) Man kan få helt (!) gratis prylar, allt från dvdspelare till presentkort på IKEA, laddat med 1000 kronor!!
Du kan till ock med få en gratis IPOD NANO med 2 GB!! Väldigt häftigt.. Allt DU behöver göra är att värva några vänner eller de som kanske är intresserade. Jag är själv medlem där vilket jag inte hade varit om jag inte visste att det är seriöst. Det är värt en titt åtminstonde.. Klicka på länken nedan :)

2007-03-03 @ 19:30:07
URL: http://gratisgen.se/?ref=57676
Postat av: Thowe

måste bara fråga, är det patrick som går handel? friidrottare :)?

2007-03-03 @ 19:43:33
URL: http://toe.blogg.se
Postat av: Anonym

Men vafan kom igen, kom på lokalfest i kungsängen vet ja! ;)Jag kommer vara där :D Det är bara att hoppa av vid tibble torg så följer ni musikljudet! :) Tummen!

2007-03-03 @ 20:34:41
Postat av: Karin

lät som en rolig fredag:)
tantgymma, inte illa;) själv har jag varit ute å sprungit..
kollar också melodifestival för fullt nu..

2007-03-03 @ 20:47:58
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Jesica

Det lät som en lyckad kväll!
å tack för kommentaren.. jo tack det gick bra, det var inte så allvarligt som jag hade trott, mest skrattretande:)

2007-03-04 @ 01:20:28
URL: http://jesical.blogg.se
Postat av: Malena

Du hänger väl med på Hälsoutmaningen!
Kram M

Postat av: Fabian

Woho! Det va mysigt söt! ;)
Göra något nån dag? :)

2007-03-04 @ 16:15:15

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback