Hjälp?

Snurrar i huvudet på mig just nu.

Suttit och kollat utbildningar, skolor, lägenheter. Ja allt man kan tänka sig!

Imorgon ska jag ha ett litet möte med frugans mamma, som jobbar som
studievägledare, för att få lite ordning på alla tankar, funderingar och
valmöjligheter.

För till hösten SKA jag börja plugga. Har flera val, men de programmen som
står högst på listan är; dietistprogrammet, juristprogrammet, socionomprogrammet.

Jurist- och socionomprogrammet har väl sina likheter. Ingår t.ex. juridikkurser
på socionomprogrammet.  Medans dietistprogrammet inte har alls med lag och 
rätt att göra.

Intagningspoängen skiljer sig även de mellan alla programmen. Gaaah!
Hoppas på att jag blir lite klarare imorgon, men om jag känner mig rätt så
blir jag bara ännu mer förvirrad.

Nej, nu blir det en dejt med sängen. Gonatt!


/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas att allt löser sig!
Ha det bra!

2008-02-25 @ 07:37:22
URL: http://therese4.blogg.se
Postat av: Jennie

Det är svårt att välja :P

2008-02-25 @ 11:07:03
URL: http://unreal.blogg.se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback