Bodypump :)

Bytte ut min konditionsträning som jag planerat idag, mot ett bodypump
pass på 1 härlig timme :) Kan dock bero på att jag inte kom upp imorse,
och bestämde mig för att träna efter jobbet istället. Kände inte riktigt för
att trötta ut mig med kondition.



Ibland gillar jag inte att jobba på café.

Han: "duu, skulle de här passa min dotter, hon är 4?" håller upp ett par skor.
Jag: "Ja,jo, de är ju rosa och så..småtjejer gillar väl sådant"
Han: "Joo, det är ju sant. Du kommer väl ihåg mig? jag var här förut"
Jag: tänker, tänker, tänker. "jaa juste ja", börjar pyssla med annat för att visa
att jag totalt saknar intresse för detta samtal.
Han: " Jaa, jag tänkte om vi skulle ta en fika någon dag? du och jag?"

Sen skulle han tvinga på mig sitt nummer. Det värsta är, att han säkert
kommer förbi när jag inte ringt på ett par dagar.
Normalt brukar man bara få söta komplimanger..men detta, usch!

Förövrigt smart att börja med att han har en dotter på 4 år. Blev ju tänd direkt ;P

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Jen

hahahah :p

2008-01-21 @ 22:27:50
URL: http://linnjenniferlantz.blogg.se
Postat av: sofia

hahahah! :D

bodypump kanske man borde köra, bättre (roligare) än vanlig styrketräning nästan :)

2008-01-21 @ 22:32:22
URL: http://mayflower.webblogg.se
Postat av: Therese

Hahahaha, vissa karlar tror att de är Guds gåva till alla kvinnor! Nu är det i och för sig så att vissa kvinnor faller för det där med barn, de tycker att det är ett tecken på mognad, vilket jag tycker att det inte nödvändigtvis är! :-)
Svar: Ja, jag ska nog få ihop det till slut! :-)
Ha det bra!

2008-01-22 @ 09:08:25
URL: http://therese4.blogg.se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback