Det här med framtiden

Mår bättre, men inte bra.
Illamåendet sitter som en klump i halsen/bröstet. Mindre nice om jag säger så.

Nu stängs portarna på studera.nu snart. Bara det i sig får mig att må illa. Har
jag verkligen bestämt mig? Trots att det känns rätt i varenda cell i min kropp
så blir jag osäker när jag vet att jag inte kan ändra mig sen.

Ja, egentligen står det bara mellan 2 riktigt lika men olika utbildningar. Vilken
ska prioriteras som etta och vilken som två. Vet att jag kommer komma in på
den jag sätter som etta oavsett vilken av de två det blir.

Men får gå på magkänslan.


/Victoria.

Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback