Torsdag

Det här är nog ungefär 20de inlägger jag skriver. Får se om jag vill publicera
detta. Mina fingrar vill vara alldeles för personliga idag.
Det gillas inte av huvudet.

Dagen har varit mys. Skön dag i skolan, lyxmiddag, hårt träningspass. Nu snart
ska jag lägga mig i soffan och bara ligga. Helt still faktiskt.

Imorgon står det skola och jobb på schemat. Ser jag fram emot. Jobbet alltså!
Var personalmöte och lite så igår, riktigt trevligt att få träffa alla! Verkar vara
ett bra gäng det där.


För att inte förstöra det här inlägget, avslutar vi här.


/Victoria.


Får inte glömma, får inte glömma, får inte glömma. Men ibland är det svårt att
ens minnas att den sitter där över mina revben..

Men..

nu är det väl ändå dags för dig att komma hem?...

Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback