2 onsdagar i 1

Haft en halvstörd dag. Känns nästan som 2 dagar. Trots att jag vet att det enbart
varit en onsdag idag.

Var så sjukligt inte pigg på lektionerna imorse. Det gjorde liksom ont i hela kroppen
av att tvinga ögonen vara öppna.
Åkte hem och sov vid 12. Välbehövligt!

Efter min middagslur kändes det som dag 2. En helt ny människa vaknade upp mitt
under stöstormen.
Plugg, plugg, plugg. För att sedan ta mig iväg till SATS och göra av med all denna
nyblivna energi.

Hjälpte knappt. Är desto piggare nu. Pluggat mer, druckit sjukligt gott chaité och
spanat på haren utanför fönstret med bella. Ja, ni läste rätt, finns tydligen harar här
mitt inne i stan (och då bor jag verkligen mitt i.) Sjukt.


Bildbevis ;P

Vi tar och pluggar lite mer på det.


/Victoria.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha jag håller med, verkligen sjukt med alla harar man ser hela tiden!



Jaa gud va vi hade roligt på vår lilla roadtripp, vi åkte från Helsingborg och så blev första stoppet i Halmstad, Tylösand 3 nätter :) sen åkte vi upp till Falun (jag bodde där då, men var hemma i Helsingborg över sommaren) så vi stannade 3 nätter i Falun, sen åkte vi till Stockholm och sov här 1 natt och sen åkte vi söderut igen, 2 nätter i Linköping och sen raka vägen hem :) Det var en bra tripp :D

2010-01-27 @ 21:40:30
URL: http://carolinenordens.blogg.se/

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback