Underligt...

Detta har aldrig hänt förut. Eller jo, någongång säkert. Men inte som
jag minns.

Började med lunchen för sisådär 45 minuter sen. Började äta för ungefär
30 minuter sen. Och det enda jag får i mig är ungefär hälften av allt.

Nästan så jag börjar fundera över om jag är sjuk?
Någon bieffekt efter gårdagens psykkaos?

Min mage har normalt sätt inget stopp. Kan äta och äta och äta. Det är
konstigt att jag inte är stor som ett hus såmycket min lilla mage kan få
ner.

Men nu. Tvärstopp. Kräks om jag tar en tugga till. Står mig upp i halsen.
Och det är ingen stor lunch jag har framför mig. En halv matlåta
uppskattningsvis.

Ytterst underligt....



/Victoria.

Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback