Äntligen: Drömjackan !

Under vår shoppingrunda igår tog vi en sväng in på NK, upp till plan 2,
och där, rakt framför mig, hängde den PERFEKTA jackan, observera:
PERFEKTA. En röd Canada goose jacka. Aldrig tyckt om de jackorna på
grund av det extremt fula märket de envisas med att ha mitt på varje
jacka. Men den här hade inget sånt fult ! Ultimalt fin !
Provade och det kändes bara sådär helt rätt. Nu hänger den hemma hos
mig :) Äntligen äntligen äntligen.

Dock kändes den lite för liten när man stänger den, eller inte för liten
men den sitter åt mer än vad jag vill. Så mamma och jag tog en sväng
förbi NK igen, fanns bara 2 jackor kvar. Igår när jag och mikkan lämnade
NK fanns det minst 4 röda, 4 mörkare och kanske 2 till. Tog slut himlans
fort. Fanns inte på Red devil heller.
Att lämna ifrån mig jackan är inget alternativ så det får helt enkelt vara
så :) Är helt kär, NU kan snön komma !

Åt lunch med mamma i stan också :) Mycket mysigt !

Förövrigt så köpte jag 2 mjukisbyxor, 2 linnen och en jättehalsduk igår
också. Vi åkte hemifrån 12.45 och kom hem 19.30. Kan lova att vi vet
hur man shoppar !! :D
Sen var det idol final, MARCUS VAAANN !!!

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Jehona

TAck så mkt :D

2006-12-02 @ 19:13:57
URL: http://jehona.blogg.se
Postat av: Anita

bra blogg. :)

2006-12-03 @ 01:11:06
URL: http://anitaandersson.webblogg.se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback