Julkalendern = Underbar !

Kul att gå hemifrån när det är kolsvart och komma hem när det är
lika mörkt, inte deppigt, nej,nej inte alls.

Idag har det varit en himlans slapp dag. Åkte till skolan till 8.30, efter
stor övervägande om jag ska strunta i första lektionen eller inte. Men
jag pallrar mig upp. Kommer dit, och nej då är första lektionen
självklart inställd. BLÄH ! Ringer och väcker Oliver :P som får komma
och hämta mig tidigare än beräknat, åker dit, sover :D UNDERBART.
Väl tillbaka i skolan är det lagom segt och lugnt, med fika och liknande :)

Efter skolan sov jag lite mer, åt pizza, sov lite till och sen gick jag över
till frugan. Hennes pappa, som är revisor, skulle hjälpa oss med
Redovisning & beskattningsuppgiften. Gick bra. Sen satt jag där en
stund och så :)

Måste ju bara säga att julkalendern iår är helt underbar ! Juförsej bara
sett igår och idag, för har verkligen inte tyckt om de som varit på
senare år. Men nu har de verkligen lyckats !

julkalendern


/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Mimmie

Vilka lärare har du? Jag går också f/m grupper :)

2006-12-05 @ 12:32:53
URL: http://ledume.blogg.se
Postat av: Jen

då måste jag kika på julkalendern, har inte gjort det ;p

2006-12-05 @ 12:33:36
URL: http://jenniferlantz.blogg.se
Postat av: Karin

Är den? åå jag hinner aaaldrig se den!

2006-12-05 @ 19:22:03
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback