Älskade fredag.

En lektion, som jag för en gång skull gjorde något vettigt på ! :D
stolt över mig själv måste jag erkänna. :) Sen åkte jag och frugan
och fikade, skulle bli en kort liten mysig fika. Slutade med att den
höll på i 2 och en halv timme :)
Sen blev det en del shopping också..måste faan sluta upp med
det där. När den här dagen är slut kommer det ha gått åt över
1000 kr. Det är fan inte vettigt, inte när det händer alldeles för
ofta.

Ikväll är det iallafall utgång :D med mina älskade tjejor :) åh åh
vad mysigt :) tequila och massa dans. Problemet är väl vad
jag ska ha på mig..har lite linnen att välja mellan. Jeans och
skor vet jag redan. Men överdelen är alltid lika svårt, förmycket
att välja på.

Ha en trevlig fredag, för det ska jag ha ! :D


/Virraan.


Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback