Så var helgen slut.

Inte riktigt haft lust att blogga i helgen..kanske inte haft tid heller.

I fredas hände det iallafall inget speciellt, kollade idol för en gångs
skull :P haha typ andra hela idol programmet jag ser :P Men var väl
rätt okej. Tyckte juförsej Johan skulle ha åkt ut, för han sjöng ju "Time
after time
" och jag gråter hysteriskt varje gång jag hör den. Men han
lyckades inte ens beröra mig lite. Hoho.

Sen var det lördag, pluggade hela eftermiddagen typ =/ duktigt men
fy så jobbigt. Men får skylla mig själv, har inte pluggat alls på hela
veckan. Sen på kvällen var det party hos Jonas :) Var faktiskt trevligt !
Träffade trevligt folk och sådär :) och så spelade vi (eller jag provade
aldrig) ett spel. Tangentbordet skulle va som en gitarr liksom :)
Ballt var det iallafall.

Idag vaknade jag runt 12, eller vaknade 11 och gick upp 12. Städade,
och sen var det träning :) där gick det väl okej ändå. Kanske. haha !

Kommer bilder senare. Bl.a. på håret, men är inte så stort skillnad
från förut, färgen fick vara kvar och så :)

Mysiig låt :)


/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Nadja

usch för o plugga på en lördag !!!

2006-11-21 @ 21:21:45
URL: http://nayjay.blogg.se
Postat av: Virraan.

Ja verkligen =/ ! finns inge roligt me de !

2006-11-21 @ 23:03:16
URL: http://virraan.blogg.se
Postat av: Geirdaniela

good job please keep on the good work

2010-06-14 @ 11:58:23
URL: http://geirdaniela.3steps.com

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback