Så var lovet redan slut.

Ojoj, virraan olydig och skolkar matten :P haha, va relativt pigg när väckarklockan
ringde runt sådär halv 7, men inte kände jag för att ta mig upp :P
hoho, så sov i några timmar till, tills frugan kände för att terra min mobil
litegranna sådär vaah ;)
Sitter här med mitt te och försöker att inte hosta sönder min hals mer =/
hostat så mycket att jag hostat blod ! tror inte det är så bra.

Varit hos min mormor och morfar i ett par dagar nu, mest för att mormor
fyllde hela 60 år i fredags..så hon skulle firas. Var rätt okej faktiskt, jättelänge
sen jag var där ! Å min morfar är så himlans cool !! haha väärsta liksom.
Nä men ska jag vara ärlig så har det varit skönt att slippa tänka på allt som
händer här hemma. Men har saknar min fruu så otroligt och tänk alla fester
jag missat ! Haha !!

Vi har inte gjort så mycket där borta faktiskt, tagit det lugnt, varit å fått manikyr och
ansiktsbehandling och shoppat och massa sånt mysigt. :) och annars bara trängt
ihop oss typ 8 personer i deras 3a :P (ganska stor 3a juförsej. ) haha min familj
och så min moster och hennes maan och så mormor och morfar. Men sen så
var vi ju inte så mycket i längenheten kanske. Men skönt att komma bort från
hemma ett par dagar ändå, byta lite miljö sådär. Kan ju inte skada lite då och då?

Födelsedagspartyt var i lördags, ojoj lite tråkigt för alla är ju så mycket äldre,
men när det va tequila dags, ja då jäävlar blev det roligt ! :D

Sen har jag varit så himlans duktig för läst heela körkortsteori booooken ;)
hoho, vi ska ju göra teoriprovet nu snart nångång i november :P kommer
inte riktigt ihåg vilket datum bara. Vill ju att det ska gå bra så jag får det ur
världen. Så kände att det var ett ypperligt tillfälla att läsa igenom den.

Jaja, kanske ska göra mig iordning kanske, måste gå till bussen om nån timme
sådär. Usch då, lovet har gått lite för fort faaktiskt. Jobbigt att det redan är skola.
Faast det är ju inte så jääättelångt till jul ;) woohoo.

Bilder kommer sen om jag känner för det.

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Bine

uuurrshh, ja lovet gick alldelse för snabbt!
Självklart ska ni båda två joina oss nästa gång det är fest! Tyckte de va lite komiskt när jag fatta att hon brukar läsa min blogg o att hon kännde dig som skrivit i min blogg ;P Men hon var trevlig så :)

2006-11-07 @ 02:02:10
URL: http://bejby.blogg.se
Postat av: Ilyasandrea

Great idea make it site. Thank you.

2008-10-29 @ 09:58:10
URL: http://ilyasandrea.20six.co.uk

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback