Trött trött trött.

Nu är jag helt slut i hela kroppen. Skulle vara superskönt med ett
långt varmt bad. Eller en mysig massage, ååh -drömmer- . Varit en
lång dag idag, väldigt lång faktiskt. (för er som bryr sig, fortsätt
läsa)

På morgonen var det dans, Elsa var där och gjorde en riktigt rolig
koreografi (okej riktig rolig var att ta i lite, men den var helt okej. )
vi jobbade med den och så.
Sen var det hål, sen Redovisning & beskattning, där jag som vanligt
inte gjorde någonting och där Maria som vanligt sa att "jag kan ju såå
mycket mer än det jag visar". Sen hade vi svenska, lyssnade på massor
av redovisningar och sen matteprov som knappt kunde gått sämre :P

Direkt efterskolan bar det av till DC, eller nej först var det ett stopp på
donken :) På tal om mat så var maten i skolan det äckligaste jag
någonsin stoppat i munnen.
Fick t.o.m spotta ut det för det var så
himlans äckligt ! Hur som hellst, träningen började halv 7, då var man
sådär lagom pigg efter att ha varit ute på språng sen halv 8 imorse.

Kom hem lagom till halv 10, nu är klockan halv 11 och det där varma
bubbelbadet känns mycket lockande, trots den sena tiden.

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Joda mitt gick mycket sämre kan jag lova dig:D!

Love you baby (L)

2006-11-29 @ 22:38:52
Postat av: Frugan

Haha det var jag där över, men det förstod du nog;)

2006-11-29 @ 22:39:48
URL: http://merakladdkakatillfolket.blogg.se/
Postat av: Sabor

VAd duktig du är som dansar ;)

2006-11-29 @ 22:56:18
URL: http://sabor.blogg.se/
Postat av: Virraan

Frugan: Tihi ;) älskar dig också !

Sabor: hehe jah jo :P är en del träningar i veckan :)
så lite duktig är jag nog :P haha, men skulle må
dåligt om jag inte fick träna :P

2006-11-30 @ 16:22:58
URL: http://virraan.blogg.se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback