Utgång igår :)

Gomorron, gomorron..klockan är 3 och det är inte förens nu ja tagit mig
upp ur sängen. Otroligt sliten sen igår :P

Vi hamnade på Viper, med tanke på allas ekonomi, men det blev helt
okej där ändå. Fick skjuss till jakan, där mötte vi upp Malin och Sara :)
Klockan var väl runt 11 när vi kom in. Träffade massor av folk och hade
det trevligt :)
Mot 2 tiden blev det nog alldeles förmycke för ett flertal, utslängda. Jag
lyckades hålla mig i styr ändå. Haha.
Tror vi hamnade på donken runt 3 kanske? Där träffade vi emil och
hans kusin. hoho. Sen åker Sara hem med Jonas och de, Malin försvann
och resten vet jag inte heller vart de tog vägen.
Mikkan och jag skulle iallafall försöka ta oss till nattbussen, vi var helt
säkra på att vi skulle virra bort oss om vi skulle gå dit, så då tänkte vi
att vi skulle ta tunnelbanan till centralen och sen ta bussen därifrån. För
den hittar vi ju till. Lite virrigt, och sådär, men vi hittade. Vi hittade en
donken till också :D haha, där va vi ju tvugna att göra ett besök :)
Somnade på nattbussen, tror jag, resan gick iallafall väääldigt fort. Har
absolut ingen aning om när jag var hemma. :P men det lär ju ha varit
runt 5 kanske? Det var bums i säng då iallafall.
En sak är säker, igår blev det alldeles förmycket tequila ! För när man
inte ens kan hålla takten till musiken :P då är det illa !

Måste tacka för dina ord igår. Kändes skönt att höra.

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på, halva dagen har ju redan gått och
min fru är hos sebbe. Hm hm hm.

/Virraan.


Kommentarer
Postat av: frugan

Haha ja, jag kan inte förstå hur vi på nåt underligt vänster faktiskt lyckades hitta rätt till bussen till slut!

2006-11-11 @ 19:53:44
URL: http://merakladdkakatillfolket.blogg.se/
Postat av: carro

Tack så mycket ! Desamma:)

2006-11-11 @ 20:06:58
URL: http://lovelyc.blogg.se
Postat av: evelina

hej, såg din kommentar nyss, du undrade var jag dansar.. jag går andra året på kulturama fria gymnasium! :) var dansar du ?

2006-11-11 @ 22:09:17
URL: http://HTTP://MISSEVELINA.BLOGG.SE
Postat av: Bine

Du känner Hampus jue?! Träffade honom idag, han snackade om dig då kom jag fram till att de va ju du! Vi har ju träffats! xD de visste jag inte!

2006-11-12 @ 23:35:47
URL: http://bejby.blogg.se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback