18-års dagen !! :D

Asså jag har seriööst haft väärldens bäästa födelsedag ! Den började med att de
kom in å sjöng å va mysiga, jag me mitt morrontrötta humör drog täcket över huvet
å hade nog hellst leegat å sovit en stund till. Får lite presenter å så; vääska, halsband,
parfym, en sån här "me to you - nalle" som jag har ungefär 16 stycken av nu :D
väldigt sööta !! Å så fick jaag peengar oxå. hoho :D taack mamma, pappa å lillebror.
Juste mamma gjorde ett album me bilder från att jag föddes fram till nu oxå :) de va
jääättefint ! :D

Seen bar de av till skolan, skjuss !! - ja, de va sköönt ! Så kommer vi dit, pratar
me foolk å så. På svenskan får de för sig att de ska sjunga, vilket alltid blir lika
pinsamt, förstår inte riktigt varför, men de e riktigt jobbigt :P men lite trevligt ändå :)

Kommer heem relativt tidigt, de plingar på döörren - massor av roosoor bara till miig :D
Jättefina e de oxå !! Tack oliver !

Föörsökte ta en liiten poweer-naap oxå :D men tror ni de går när telefonen ringer
heela tin, hela dan, å om den inte ringer, nej då får jag sms :P så tror jag sov typ 15
min, kan ha blivit 20 t.o.m :P men de va sköönt :D + att de faaktiskt e suupermysigt
att alla kommer ihåg att gratta miig :D

Sen va de middag me massa good maat å sånt vanligt :P så som de brukar va.
Runt 8 tiden kommer tjejorna förbi, mee presenter å grejjer :D då bleev de massor
av prinsesståååårta ! å pappa tyckte alla skulle ha skumpa oxå, så vi blev lite varma
å glada :D preesenterna var jättefina ! Tack, Tack, Tack !

Å så nu ikväll..eller mer mot natten :P så träffade jag oliver en stund å så. Satt hemma
hos honom å bara hade ett allmänt häärligt slut på födelsedaagen.

Taack för en heelt underbart lyckad daag !!

Roosor :)

Meen nu e klockan kvart över 2 snaart, så borde nog hoppa i sääng. Trååkigt, vill
fylla år meera jue !!

/Virraan.


Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback