Fredag.

Fy va jag har varit dålig på att blogga den här veckan ! Får ta och bättre mig
lite :P men varit så mycke med skolan hela veckan så man hinner ju knappt
ens sätta sig vid datorn.

Idag är vi lediga :) har ju bara redovisning och beskattning men den va inställd
idag, så vi fick lite långhelg.
Vaknade med världens halsont och helt totally förkyld och ba ööh. orka? men
sen så fick jag kööra pappas nya bil :D så då blev jag glaad. Den va himlans
skön att köra liiksom :) lite omväxling förnöjer :)

Men nu kom fruugan, vi ska iväg och gnälla på de på SIBA, för min ipod e helt
död. :P och det gillar jag inte. Helt musiklös !!



Så var man hemma igen, 2 timmar senare. Ska ju ta en sån jävla tid att ta sig
dit + att vi va tvungna att vänta massa på apoteket också. Och i det här vädret
och med min förkylning är det inte nå roligt alls !

SIBA tyckte iallafall att jag skulle ringa Appel så skulle de ordna det, men det
har jag faktiskt gjort förut och inte fan blev något ordnat ! Argh ! Men ska väl ta
och ringa de igen, för nu vill jag att den ska fungera för en gång skull.

Sen om nån timme ska jag över till frugan, vi måste skriva på våran affärsplan,
skrev i typ 5 timmar igår. Tänka sig vad man gör för företaget, märks ju iallafall
vilka som engagerar sig och vilka
(snarare vem) som inte gör det.

Nääh nu har jag ringt, och inte fan är de duktiga på att hjälpa till ! Argh ! De
skulle skricka något, men det kommer ju fan inte att hjälpa för det gör det ju
aldrig ! jävlans värdelöst me ipod !!



/Virraan.




Kommentarer
Postat av: frugan

Ja vi engagerar oss iaf:D!
för VI ÄR BÄST!!!!

2006-10-20 @ 22:06:37
URL: http://merakladdkakatillfolket.blogg.se/

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback