Lördag.

Veet ni vad, nu äär tatueringen ÄNTLIGEN gjord !! Så supernöjd :D
Måste ju erkänna att det kändes en del, men fybubblan va glaad jag
e att jag gjort den :D (Biiilder kommer snaart.)
Blev lite kaos med dubbelbokningar å sjuka tatuerare när vi kom dit,
så fick bli bakismaat i jakan under väntetiden, å tur va väl de, traditionen
kan man ju inte bryta :P

Sen så igår va vi på Viper Room, jo ja veet hitta nå mer fjortis-ställe,
MEN eftersom fruugan kom in så stannade vi kvaar där :) Å kul hade vi !!
De va jaag, frugan, sara, emmsan, malin, jimmy å hans polare, å så
jenny å hennes 2 kompisar, sen träffade vi massa folk där oxå :D
Tequila shoots e ju bara de mest goodaste någonsin !! Tycka om !!

Nu känner jag mig faaktiskt lite trötter, efter kvällen igår å väntan idag. :)
Tar på krafterna faaktiskt :P Seen på dan igår träffade vi skåningarna oxå,
de va vääldigt länge sen, så de va kul. Gick runt i staan, käkade på donken
å bara tog de allmänt lugnt.
________________________________________________________

Ååh så trött jag e ! Sitter här me te å typ fryser ihjäl. Stått ute i kylan gaanska
länge, men måste erkänna att de va riktigt trevligt ändå :) skönt å göra någe,
trotts att jag snart döör av trötthet.

Tänkte lägga upp lite bilder, lite snabbt oxå...

På viiperTatuering på g :DVäldigt suddig bild.

1. På Viper Room.
2. Tatueringen på g :D yeeah !
3. Tatueringen  - dock VÄLDIGT suddig bild :P hoho.


/Virraan.

Kommentarer
Postat av: Ailoanastasia

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2010-02-01 @ 14:01:56
URL: http://ailoanastasia.blogspot.com

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback