Lördag.

aajdå, Virraan är sjuukling ! :( känns inge skönt, sitter här med mitt tee och
tycker oerhört synd om mig själv. Har en tendens att tycka väldigt synd om mig
själv när jag är sjuk - men det får man väl ändå göra?
Men det jobbiga med att bli sjuk nu är att jag var sjukt, nästan preciis hela förra
året, hela 2-an var jag sjuk och läkarna visste inte vad det kunde vara =/. Och
vill verkligen inte att det blir samma sak nu..för det orkar jag inte. Jobbigt att jämt
hosta och vara borta från skolan var och varannan vecka.

Måste avbryta lite med att berätta att min katt står PÅ dörren, asså längst upp
PÅ dörren !! Knäpp hon är ! och inte alls höjdrädd. hoho. Jag som knappt ville
tro Oliver när han sa att hans kissemisse hade gjort så. FNISS ! Måste viisa :



Helknäpp hon är, snuttan ! :)

Ja, så vart var jag, jo juste gnällandet om att jag verkligen inte vill vara sjuk :P
haha ! Men tänkte eftersom jag ändå borde vara hemma hela dagen, så kan
jag ju ändå få lite gjort kanske.  Beror väl på lite hur mycket jag orkar, men ändå.
Något ska väl gå att få gjort. Typ stääda mitt rum som ser ut som ett slagfält,
göra den där matte saken, som vi nog ska lämna in. Nån dum testskrivning.
plugga lite rättskunskap så slipper jag plugga till provet sen. Ja, vi får väl se
vad som blir gjort.

Och eftersom jag typ ääälskar listor :D skriver jämt upp saaker :P nästan så
jag skriver upp det jag redan gjort bara för att få kryssa för det :P så blir det
även en lista på vad jag ska göra :P

Städa mitt rum + huuset [ / ]
Plugga matte [  ]
Plugga rättskunskap [ X ]
Sluta tycka synd om mig själv [ X ]

Nu buusar Bella igen :P sitter fast på min rygg me de främre tassarna runt
min hals :PLite kramkalas ! haha stöört :P



Måste ge sara lite beröm för hennes engagemang i företaget idag :) Nu är
vi på strålande väg framåt !



åh åh åååh va jag har trååkigt !! vill inte vara sjuuk, vill göra något rooligt !
Utgång eller något i den stilen skulle sitta fin fint ! Alla gör säkert något roligt
idag, men inte  jag. Nej för jag ska straaffas för ingenting och sitta hemma
och glo. :(

Nästa helg ska vi iallafall fira frugan :) Då blir hon äntligen 18 och slipper
smyga in på någon annans legg :P fniss ! Jag röstar för middag, förkrök och
seen utgång !

Asså finns inte ens något på tv. Vill se Flight of the phoenix (som föresten är f
ilmen som jag inte kom på namnet på förut.).
Men den har jag ju förståss inte
hemma...
Finns inte ens något mumsigt att äta på..och inte orkar jag baka när jag mår såhär.
Eller? hmm..det kanske jag gör trotts allt....

Kladdkaka klar om 10 min ! :D

/Virraan.

Kommentarer
Postat av: evelina

du frågade i min blogg.. jag går på kulturama fria gymnasium. :)

/missevelina.blogg.se

2006-10-22 @ 14:05:30
Postat av: Virraan.

ookej :) Läät så härligt me all dans ! :D

2006-10-23 @ 00:12:43
URL: http://virraan.blogg.se

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback