Söndag.

Så va heelgen slut :( iiigen. Helgerna går alldeles för fort !! Dock en väldigt
häärlig å händelserik helg :D e väldigt nööjd !!

Måste ju även  poängtera att det va en solig hööstdag idag :D hoppas de håller
i sig, vilket de troligtvis inte gör :P men ändå. Va kallt men soligt :P kaninen fick
ut å springa av sig på grääset oxå, de går ju inte när de regnar. Då har varken
hon eller jag lust å ens gå ut :P

Tatueringen e fiin fiin, va tvungen å titta efter om den veerkligen fanns
där när jag vaaknade, heelt gaalet. Men fybubblan, såå nöjd.
Dock kunde jag
inte daansa ida, vilket nog va de allra sämsta ! Byxorna ligger liksom å skaver
emot den, å den e ju helt nygjord.

Efter daansen, som jag bara satt å tittade på :P va jag å käkade midda me
emmsan, frugan å lois oxå :) på amigos, väldigt mumsigt ! Satt där i 2 timmar
å planeerade festen å så. Kom fram till en hel del vettigt.
Efter de va de hem till Oliver å fixa musiik, han har massor mer låtar än oss,
så då åkte vi dit :)

Meen nu ska jag nog hoppa i säng tror jag.

/Virraan.

Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback