Lördag.

Usch usch vääldigt trötter ida. Va å bada å leekte me delfinerna igår :)
otroligt mysigt ! förstår knappt att jag gjort det än ! Man va helt mållös
efter. Å sen efter i bastun så fanns de ett fönster så man såg alla sööta
delfiner simma runt där :) Likaså när vi åt lunch å allt. Nääh heelt stört
underbart. Fybubblan va mysigt de va !

Vi kom hem runt halv 7 kaanske, åkte förbi vårat gamla hus påvägen
hem oxå :) riktigt trevligt. Meen så va jag så himlans trött, men då hade
Jonas typ lite små "fest" hemma hos sig, så vi drog förbi där å kom
inte hem förens runt 2.
Då va de bums i säng å somnade innan jag ens han lägga huvet på
kudden :P

Sen va ju alla helt hysteriska igår efter bråket vid viksjö, snuten va över
hela viksjö å alla ringer å e lessna för deras polare hamnat på sjukhus.
Tycker man får skylla sig sig själv jag. Men,men ytters onödigt.

Nu blev duschen upptagen, IGEN. jobbigt..hinner ju aldrig bli klar jue.

Näh, men sen ikväll e de fest igen. I staan, ska bli mycket trevligt tycker
jag. :D

jag + delphie :)
/Virraan.

Kommentarer

Alla kommentarer är välkomna:

Så, vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress, känns ju himlans onödigt!

URL/Bloggadress:

Och så var det dags att lätta på hjärtat här:

Trackback